Wednesday 23 January 2013

My Birthday

Assalamualaikum.. Ha, tengok tajuk atas tu... Dah tengok? Baguss... Means that Dira dah tua laa..!!! Huhu... Dah jadi dewasa... Syukur alhamdulillah, Dira masih diberi peluang untuk hidup di muka bumi Allah... Yelah, kalau nak mati pun, Dira masih belum cukup amalan lagi... Hehehe....
Well, birthday Dira sebenarnya semalam (22 Januari).. 1st person yang wish, is Diana.. Lepas tu Najib.. Wah, korang....!! Terharu gila aku dengan korang.. Aku ingat korang lupa birthday aku.. Tak sangka korang ingat kan? Syukurlah aku dapat sahabat yang baik macam korang... Sayang korang !
Yang buat aku lagi sayang kat korang, korang bagi aku hadiah teddy bear! Auww.... tak tahu nak kata apa, thank you once again.. Hehe...
Comel kan? Ni laa teddy bear hadiah dari Diana-Najib.. Thanks korang... :)
Semalam jugak ada AGM SRN.. Pergh, sama tarikh dengan birthday Dira.. Jadi bangga pulak, sebab Dira suka join SRN punya aktiviti.. Tak adalah aktif sangat, sedang-sedang aje.. Ramai kawan-kawan Dira daripada kalangan family SRN tu, termasuk yang alumni... Nasib baik tak dibaling tepung, sebab diorang semua tak tahu semalam birthday Dira... Ngeh..ngeh..ngeh.... :))

No comments:

Post a Comment

Coretan di blog ini adalah perahan idea Cik Dira