Sunday 25 November 2012

Perit......

Assalamualaikum.. Hari ni, Dira nak ceritakan sesuatu. Tadi, Dira ada baca satu buku, tajuknya pasal jangan hampiri zina... Dira tersentap bila baca..bukan sebab apa... Dira pun manusia biasa, tak pernah lepas dari buat dosa... Salah satunya, bercinta sebelum nikah.. Cinta memang fitrah manusia, tapi bercinta secara Islam ialah bercinta selepas bernikah...
Ya Allah, ampunilah aku.....
Dira dah buat keputusan, dah berazam, yang Dira tak nak lagi bercinta selagi belum bernikah, apatah lagi mencintai seseorang yang belum tentu lagi jodoh Dira... ya Allah, semoga Kau menerima taubatku.....
To 'capital A',
Awak, saya mintak maaf.. Bukan senang saya nak buat keputusan ni, tapi untuk kebaikan kita bersama, lebih baik kita kekal jadi kawan... Awak tetap sahabat saya, dunia akhirat..... Pasti awak akan jumpa seseorang yang lebih baik daripada saya...
Biarlah Allah yang tentukan semuanya... Jika kita ada jodoh......
Sesungguhnya Allah tahu apa yang terbaik untuk hamba-hamba-Nya....
Bertemu kerana Allah, berpisah juga biarlah kerana Allah..... :')

No comments:

Post a Comment

Coretan di blog ini adalah perahan idea Cik Dira